مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:262022-12-31سياسي

جان فدا| وقتی سردار دل ها زمینه ملاقات پدر شهید را با رهبری فراهم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار گفت و گو با پدر شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده درباره سردار دلها و دلتنگی های این روزها را گذاشتیم.

هفت سال پس از شهادت فرزندش کماکان پنجشنبه ها میهمان پسرش در گلزار شهدای روستای زنگی کلا بخش سرخ رود محمودآباد بود تا با فرزندش همکلام شود و من هم در جوار مزار شهدا قرار این مصاحبه را با حاج حسن خانزاده پدر این شهید گذاشتم که اینجوری به سوالاتم پاسخ داد.

از فرزند خود برای خوانندگان ما بگویید: شهید اسماعیل خانزاده در 19 شهریور 1363 در این روستا متولد شد و دوران ابتدایی و راهنمایی را در روستای زنگی کلا به اتمام رساند و دوران دبیرستان خودش را در روستای ملاکلا و سپس محمودآباد به پایان رساند تا دیپلم را بگیرد.

وی افزود: بعد از گرفتن دیپلم به سپاه پاسداران مراجعه و ثبت نام کرده و به عضویت درآمد و دوران آموزشی را در تبریز و همدان به پایان رسانده و بعد از آن در تیپ امامت چالوس به مدت 10 سال خدمت کرده و بعد از آن به سپاه کربلا مازندران رفته و سرانجام در لشگر ویژه 25 کربلا مازندران خدمت کرده که در 11 آذر 1394 به سوریه اعزام شدند و در 29 آذر همان سال در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| وقتی سردار دل ها زمینه ملاقات پدر شهید را با رهبری فراهم کرد

جان فدا| وقتی سردار دل ها زمینه ملاقات پدر شهید را با رهبری فراهم کرد